Ποια είμαι…

Πού είμαι..;
Ποια είμαι..;
Μια λύκαινα πληγωμένη νιώθω
σε κρύα σπηλιά..
Στη βροχή λάσπη να γίνομαι
και να κυλιέμαι..
Τα μάτια μου να χάνουν το χρώμα τους
και έρωτα με το χώμα να κάνουν
σε άθλια θαμπή καφέ απόχρωση..
Πού είμαι..;
Ποια είμαι..;
Αγγελος με χαρακωμένα φτερά
και τσακισμένες μνήμες .
Διάβολος ξεχασμένος σε βάθη ηφαιστείου..
Απ τις πληγές μου τρέφομαι
και πληγές ξερνάω..
Πού είμαι..
Ποια είμαι..
Το τίποτα που γέννησε μια μήτρα ..
Μια ψυχή που τόλμησε να πιάσει
το φως κι έπεσε στο άγριο
σκοτάδι…

©Μαρία Νικολάου

περισσότερα στο blog

http://sstixis.blogspot.com/

H φωτογραφία είναι από το blog
http://neverlandtheopoula.pblogs.gr/2010/01/ekptwtos-aggelos-epi-ghs.html

2 thoughts on “Ποια είμαι…

    • Μαράκι μου σ’ ευχαριστώ για την άδεια δημοσίευσης του ποιήματός σου 🙂 Το διαμαντάκι σου αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου!!!!!

Σχολιάστε

