ΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ

Απανθρωπιές και τραγωδίες
δεν μου είναι άγνωστες.
Δια πυρός και σιδήρου τις έζησα.
Αν με ψάξεις θα βρεις τα βαθιά τους σημάδια.
Σκοτάδια, καταχνιές και θλίψεις
τα κουβαλάω στις αποσκευές μου.

Έχω πιστοποιητικά, συστατικές επιστολές
για δοκιμασίες που άντεξα.
Παίρνω λοιπόν το δικαίωμα να στραφώ
και να βιώσω τα φωτεινά και τα χαρούμενα.
Το συναπάντημα, το βύθισμά μου στη χαρά
-που τόσο σπάνια συμβαίνει-
είναι δικαίωμα και κερδισμένος χρόνος.
Δεν έχω ενοχές για τις εξάρσεις της χαράς.

Αλεξάνδρα Μπακονίκα, Θείο κορμί, εκδ. Διαγώνιος.

περισσότερα στο blog

http://bakonika.blogspot.com/

4 thoughts on “ΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ

    • Συμφωνώ μαζί σου Βίκυ κι εγώ το συγκαταλέγω στα πολυαγαπημένα μου ποιήματα. Η χαρά, άλλωστε, είναι αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα…. μα δυστυχώς στις επώδυνες αυτές μέρες, που όλοι μας βιώνουμε, το αναφαίρετο αυτό δικαίωμα προσπαθούν να μας το στερήσουν… Όμως εμείς συνεχίζουμε…. και όπως πολύ σωστά γράφει η Αλεξάνδρα, «…το βύθισμά μου στη χαρά/-που τόσο σπάνια συμβαίνει-/είναι δικαίωμα και κερδισμένος χρόνος./Δεν έχω ενοχές για τις εξάρσεις της χαράς.» Αυτόν τον κερδισμένο χρόνο δεν θα μας τον πάρουν!!! Καλό μήνα να έχουμε Βίκυ μου!

  1. Θερμά σ’ ευχαριστώ Μαρία μου για την τιμή να με φιλοξενίσεις και για τα καλά σου λόγια, τις θερμές ευχαριστίες μου και σε σένα Βίκυ μου.Όταν πρωτοέγραψα το ποίημα-βγήκε από εντονότατα βιώματά μου-αισθανόμουν σαν να πετούσα στον αέρα κάτι πολύ δικό μου, που όμως δεν ήξερα αν θα βρει ανταπόκριση από τους άλλους.Κάτι σαν συναισθηματικό στοίχημα που δεν ξέρεις αν θα πιάσει.Η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη όταν διαπίστωσα ότι οι στίχοι του όντως άγγιζαν τους άλλους, και ειδικά σε αυτό το ποίημα που με πόνο βγήκε από τα βάθη της ψυχής μου.

  2. Αλεξάνδρα μου και για μένα τιμή είναι και χαρά να φιλοξενώ ποιήματά σου στο blog μου. Παράλληλες οι ζωές των ανθρώπων, παράλληλα και τα κοινά βιώματα! Με αγγίζει η γραφή σου γιατί συχνά στις δικές σου ποιητικές αλήθειες ανακαλύπτω και δικά μου κομμάτια ζωής! Νάσαι πάντα καλά Αλεξάνδρα, πάντα δημιουργική και ολόψυχα εύχομαι κάθε μέρα που έρχεται, φεύγει και ξαναέρχεται να είναι μία πλημμυρίδα χαράς!

Σχολιάστε

