El Mar

El Mar

Me siento junto al mar, un domingo de julio
donde tu amor y el mío, estarán para siempre.
Los ojos de la gente no cuentan,
y mi boca te besa la frente,
mis manos…
se pierden en tu cuerpo…
mis besos cálidos, el calor de tus labios,
se fundieron en ese domingo de julio.
Fuimos testigos que nuestro encuentro quedaría grabado,
tallado en piedra en este domingo de pasión…
Yo te quise, un domingo de julio… el mar…
Cuando lo pienso, mis lágrimas se derraman por ti…

©Katerina Tsernotopoulou

Θάλασσσα

Δίπλα στη θάλασσα θα καθίσω, μια Κυριακή του Ιούλη,
εκεί και η αγάπη μας, των αιώνων θησαυρός.
Οι άνθρωποι θα μας παρατηρούν καθώς
τα χείλη μου θα φιλάνε το μέτωπό σου
ενώ τα χέρια μου
θα χάνονται στο σώμα σου…
Η θέρμη των φιλιών μας
θα σφραγίσει αυτήν την Κυριακή.
Θα μαρτυρά την ένωσή μας,
και ο πόθος μας θα χαράξει τις πέτρες.
Σε θέλω, Κυριακή του Ιούλη… στη θάλασσα..
Η σκέψη μου δάκρυ που κυλά για σένα.

απόδοση στην ελληνική γλώσσα Μαρία Πισιώτη

Σχολιάστε

