Είναι που λείπεις εσύ

Έτσι βλέπω τον κόσμο γύρω μου!
Είναι που λείπεις εσύ…
Που δε σου μιλώ, δε σε κοιτώ, δε σ’ αγγίζω..
Ο πόνος της ψυχής μου είναι τόσο δυνατός που περνάει ανελέητα μέσα από τους πόρους του σώματος μου και τους κατακλύζει.
Είναι που λείπεις εσύ…
Χλόμιασε ο ήλιος και ο περίλυπος ουρανός φόρεσε και πάλι τα πένθιμα ρούχα του.
Μπροστά η ελπίδα ντυμένη στα μαύρα και πίσω η μεγαλόπρεπη πομπή μέσα στη χθαμαλότητα του σύμπαντος.
Είναι που λείπεις εσύ…
Θυμώνουν τα συνοφρυωμένα σύννεφα, ο ορυμαγδός τους με χτυπάει από παντού,
τα δάκρυα των αγγέλων πέφτουν πάνω μου σαν κοφτερά μαχαίρια,
ουρλιάζει ο άνεμος, αναμοχλεύοντας τις πικρίες και τις λύπες μου.
Είναι που λείπεις εσύ…
Κι όπως περπατάω και σε ψάχνω πάνω στ’ αγριεμένα κύμματα και τον ανηλεή άνεμο, βλέπω ένα καράβι πάνω στ’ αχανή σύννεφα να έρχεται από μακριά.
Είναι το καράβι της αγάπης, μα τα γέλια και οι χαρές δεν φτάνουν πια σε μένα.
Τώρα πια αισθάνομαι πως η ψυχή μου ολόκληρη είναι ένα ναυάγιο!
Είναι που λείπεις εσύ…
Λυγισμένα τα δέντρα, φυλλοροούν σχηματίζοντας και πάλι την μορφή σου!
Σε ζητούν τα λουλούδια που έχουν χάσει την ζωντάνια τους κι εσύ… κωφεύεις στις ικεσίες τους.
Κατάφωρη η κατήφεια της ιτιάς έχει σκεπάσει με τα μακριά χέρια της το θλιμμένο της πρόσωπο
Είναι που λείπεις εσύ…
Πλέον νιώθω σαν να ‘χω θαφτεί κάτω από ένα παλιό σπίτι που γκρεμίστηκε, που δεν έχει πια αξία, που δεν έχει πια ζωή, μαζί με την ελάχιστη μου αναπνοή!
Τώρα πια δεν έχω τίποτα να περιμένω..
Τώρα πια δεν μπορώ ν’ αγκαλιάζω τον ήλιο, να ντύνομαι απ’ το χρώμα τ’ ουρανού,
ν’ ακούω το θρόισμα των φύλλων, τα γέλια, το κελάηδισμα των πουλιών.
Έτσι βλέπω τον κόσμο γύρω μου!
Είναι που λείπεις εσύ…

©Άννα Κασαράκη

Σχολιάστε

