Το «ΕΓΩ» πάνω απ’ όλα

Ένα τριαντάφυλλο με αιθέριο άρωμα,
χρώματα ειδυλλιακά κι αγκάθια.
Πολλά αγκάθια!
(Ένδυμα ισχύος)
Κρίμα! Ένα-ένα τα ροδοπέταλα χάνουν το χρώμα τους.
Το άρωμά τους ανάμνηση θολή.
Τ’ αγκάθια πονάνε.
Απομυθοποιούν την ευαισθησία.
Το «ΕΓΩ»  φάντης μπαστούνι.
Το «ΕΓΩ» είναι
Μία Τίγρις
Ένας Οδοστρωτήρας
Μία Βελόνα
Ένα Nαρκοπέδιο
Το παιδί που φοβότανε να μεγαλώσει
το έκρυψε στο μανίκι του.
Η νέα τάξη πραγμάτων το επέβαλε
μ’ ένα γλυκό νανούρισμα.
Ο σφυγμός της γης απόηχος ονείρου.
Το κοπάδι τυφλό μπροστά  στην αδυναμία του.
Και η μονάδα τυφλή μπροστά στην «ΑΓΑΠΗ»
Το «ΕΓΩ»  πάνω απ’ όλα!

Άνοιξη του 2002©

2 thoughts on “Το «ΕΓΩ» πάνω απ’ όλα

  1. Αγαπητή Μαρία
    Πόσο ωραίο να βλέπεις ότι κι άλλοι άνθρωποι έχουν τις ίδιες ανησυχίες με σένα. Στη συλλογή μου «είναι…γιατί λείπει η αγάπη» έχω σαν εισαγωγικό ένα μεγάλο ποίημα με τίτλο «ΕΓΩ γεμάτο αγάπη». Είναι υπέροχο το ποίημά σου γεμάτο προβληματισμό όπως όλα
    φιλικά
    Ευαγγελία-Αγγελική Πεχλιβανίδου

    • Κυρία Πεχλιβανίδου σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Νάστε πάντα καλά και πάντα δημιουργική!
      φιλικά
      Μαρία

Σχολιάστε

