Παράνοια Νο3

Σε τεντωμένο σκοινί ακροβατώ
εγώ η υψοφοβική
με τα χέρια στη διάταση,
όχι για να αγγίξω τ’ αγέρι
μα για να παγιδέψω
τους φόβους και τις ενοχές
και ηδονικά να τα συνθλίψω.
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατώ,
κάπου στη μέση το βήμα μου.
Εγώ η υψοφοβική
προσπαθώ να ισορροπήσω
στον κυκεώνα της λεκτικής σιωπής.
Κι αυτό το Άν’
να ροκανίζει το σκοινί!
Δεν θα προλάβω…
Κάπου στη μέση το βήμα μου
να ψάχνει το φως σου
για λίγη ζωή παραπάνω
για ένα όνειρο
που έμεινε μισό
και πάλλεται ακόμα…
Σε τεντωμένο σκοινί ακροβατώ.
Σε ποια διάσταση κρύβεσαι;
Απλώνω τα χέρια
ικέτιδα στο βωμό σου!
Κάπου στη μέση το βήμα μου.
Κι αν λίγοι υπήρξαμε κάποτε
κι αδύναμοι στην αλήθεια μας
στο σκοινί ακροβάτης
περιμένω να διώξεις αυτό το ‘Αν’.

7.7.2010

Κύκνειο άσμα

 

 

η εικόνα είναι από: http://www.travelstyle.gr/portal/gr/destination_articles.php?dest_id=0&id=10539

2 thoughts on “Παράνοια Νο3

Σχολιάστε

