Σ’ ΑΓΑΠΩ

Σ΄αγαπώ – δεν μπορώ
τίποτ΄άλλο να πω
πιο βαθύ, πιο απλό,
πιο μεγάλο!

Μπρος στα πόδια σου εδώ
με λαχτάρα σκορπώ
τον πολύφυλλο ανθό
της ζωής μου.

Ώ μελίσσι μου, πιες
απ΄αυτόν τις γλυκές,
τις αγνές ευωδιές
της ψυχής μου!

Τα δυο χέρια μου – νά!
στα προσφέρω δετά,
για να γείρεις γλυκά
το κεφάλι,

κ΄η καρδιά μου σκιρτά
κι όλη ζήλεια ζητά
να σου γίνει ως αυτά
προσκεφάλι!

Και για στρώμα, καλέ,
πάρε όλην εμέ –
σβήσ΄τη φλόγα σε με
της φωτιάς σου,

ενώ δίπλα σου εγώ
τη ζωή θ΄αγροικώ
να κυλάει στο ρυθμό
της καρδιάς σου!..

Σ΄αγαπώ – τι μπορώ
ακριβέ, να σου πώ,
πιο βαθύ, πιο απλό,
πιο μεγάλο;..

Μυρτιώτισσα (1885-1968)

https://www.youtube.com/watch?v=I1i-nFBeZ3M

Συνθέτης: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία: Φλέρυ Νταντωνάκη

2 thoughts on “Σ’ ΑΓΑΠΩ

    • Έτσι είναι Νεφέλη, ο έρωτας είναι διαχρονική αξία και το ποίημα της Μυρτιώτισσας αποδίδει το μεγαλείο του.
      Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Καλό απόγευμα 🙂

Σχολιάστε

