Περί ευτυχίας ο λόγος

 

«Η ευτυχία μου, σκέφτομαι, θα ‘ναι
ζήτημα ύψους»
Κ. Καρυωτάκης

 

 

Κλείνω τα μάτια.
Με φοβίζουν τα ύψη
και τ’ άπατα βάθη.
Προτιμώ να κυλιστώ στην πράσινη χλόη
και μια άγρια χαρά να αναδύεται
στο κάθε κύλισμα μου.
Κλείνω τα μάτια
να αγγίξω την Υπέρτατη Σιωπή,
– όχι αυτήν που με συνήθισες να υπομένω,
την άλλην, αυτήν που γυρεύουν
τα μάτια μου να ξαποστάσουν
43 φθινόπωρα τώρα –
Με φοβίζουν τα ύψη
και τ’ άπατα βάθη.
Όμως είμαι ακόμη εδώ
καθισμένη στο γραφείο
μπροστά στον  υπολογιστή
να συρρικνώνω εικόνες, σκέψεις
να γράφω, να διαγράφω, να καταγράφω…
Κλείνω τα μάτια
Η Υπέρτατη Σιωπή
μια πρόγευση μου χάρισε
ώρα 6η απογευματινή
εν μέσω Άνοιξης…
οι μαργαρίτες άνθισαν
οι παπαρούνες άνθισαν
και οι τουλίπες στη ζαρντινιέρα
οι ανεμώνες προσμένουν ακόμα…
Η βροχή γλύφει το τζάμι.
Κλείνω τα μάτια.
Με φοβίζουν τα ύψη
και τ’ άπατα βάθη.
Η αγαπημένη μου πολυθρόνα με περιμένει
με μάτια κλειστά να βυθιστώ …
…για μια ακόμα πρόγευση.

 

-fantasy_flower_lrg[1]

 

 

 

 

η φωτογραφία είναι από: http://static.pblogs.gr/f/210184-fantasy_flower_lrg%5B1%5D.jpg

2 thoughts on “Περί ευτυχίας ο λόγος

  1. «Προτιμώ να κυλιστώ στην πράσινη χλόη
    και μια άγρια χαρά να αναδύεται
    στο κάθε κύλισμα μου.»

    Ωραία εικόνα..τη ζήλεψα..
    Μακάρι οι προγεύσεις να λειτουργήσουν ως εφαλτήριο για να βγούμε από τις αγαπημένες μας πολυθρόνες.. καθώς η ζωή είναι κάπου εκεί έξω..
    Καλημέρα Μαρία.

Σχολιάστε

