Λευκό δωμάτιο

Το λευκό δωμάτιο αυτόφωτο, χωρίς παραθύρια. Και η πόρτα, σα διαβώ το κατώφλι, λευκός τοίχος θα γίνει. Δε με φοβίζει. Οι αγαπημένες μου κορδέλες θα ’ναι
μαζί μου. Θα τις στολίσω στους τοίχους. Πάνω στην κάθεμια θα γράψω:

«Σ’ αγαπώ

Συγνώμη

Καληνύχτα»

Έχουν ωραία χρώματα οι αγαπημένες μου. Όχι, δεν θα τα χαλάσω. Ίσως πρόσκαιρα ντυθούν στο χρώμα της θλίψης, ίσως και όχι. Άλλωστε η ζωή συνεχίζεται και έχει ανάγκη το χαμόγελο.

Θα μου λείψουν.

Η πόρτα μόλις άνοιξε.

από την ποιητική συλλογή Ηδύλη-ακά τοπία; Ε.Π.Μ.

2 thoughts on “Λευκό δωμάτιο

  1. Ναι λευκό δωμάτιο,εκτεθειμένο άφοβα στο άπλετο καθάριο φως.
    Χαρούμενη,όμορφη ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.

    • Σ’ ευχαριστώ πολύ Σοφία μου 🙂 Ελπίζω να πέρασες κι εσύ μια όμορφη και χαρούμενη Καθαρή Δευτέρα.
      Καλή Σαρακοστή νάχουμε τώρα!

Σχολιάστε

