«δεν είμαι πια χαρούμενη Τζο…»

δεν είμαι πια χαρούμενη Τζο…
τα χρόνια πέρασαν
και στα μαλλιά μου ανάμεσα
έχουν καιρό να κελαηδήσουν αηδόνια
ούτε χτίζουν φωλιές μικρά λευκά γλαρόνια
που ‘χαν την αρμύρα του ταξιδιού νωπή στα φτερά τους
δεν είμαι πια χαρούμενη Τζο…

κάθε πρωί απλώνω τα χέρια μου
ν’ αγγίξω την άκρη του ουρανού σου
αλλά συνέχεια ξεμακραίνει αυτός
τι πεισματάρης Θεέ μου!
σου μοιάζει θαρρώ
αρχικά μου τάζει φως κι άστρα και σύννεφα,
φεγγάρια μεταξωτά
και βροχές μαγεμένες
μα, όταν κάνω ν’ αδράξω το φέγγος του
«βιάζεσαι πολύ μικρούλα» μου λέει
κι απομακρύνεται

πόσο από μακριά να κοιτάω τα θαύματα
και να παρηγοριέμαι?
δεν είμαι πια χαρούμενη Τζο…
ξυπνώ το πρωί με τα βλέφαρα γεμάτα νυχτερινά φιλιά,
φιλιά και εικόνες
αποβραδίς περπατώ, τρέχω, εξερευνώ
μυστικά δάση και πορφυρά ποτάμια
δέντρα που με κοιτούν τρυφερά
καθώς γέρνω στον γέρικο κορμό τους,
μια λίμνη που στην αγκαλιά της κρατάει απαλά
ένα κατακόκκινο φλαμίνγκο,
το πρωί, όσο κι αν τεντώνω τα πόδια μου
η Γη συνεχώς απομακρύνεται
«μη σπαταλιέσαι μικρή μου» μου λέει ειρωνικά
τα ασημένια σου γοβάκια δεν κάνει με χώματα να λερωθούν
μείνε ακίνητη να περιμένεις

κι εγώ μένω και περιμένω εδώ!
καθισμένη ανάμεσα Γης κι Ουρανού
μια χρεοκοπημένη πριγκίπισσα
που βλέπει χρόνια κι εποχές να περνούν
κι αδυνατεί να εκπέσει του θρόνου της
γιατί όταν γεννήθηκε όλοι της έλεγαν
πως ήταν πολύ λίγη για τον πόνο
πολύ μικρή για τη λύπη
και πολύ νέα για την ζωή
και μιλώντας μου γλυκά και τρυφερά
με μίκρυναν στ’ αλήθεια

©Μαρία Στρίγκου

περισσότερα στα blogs

http://x-desert.blogspot.com/

http://san-babis.blogspot.com/

http://looking-far-away.pblogs.gr/

Σχολιάστε

