Παράνοια

Κορδέλες πολύχρωμες σε μια θηλιά
πλεγμένες
φωνάζουν τ’ όνομά μου
(μυστικά και μη),
φωνάζω τα δικά τους
(μυστικά και μη).
Κορδέλες πολύχρωμες σε μια θηλιά
πλεγμένες
Κατάσαρκα τις φορώ
τις αγαπώ, τις αναιρώ
κι αδιαφορώ μα είμαι εδώ
κι είναι κοντά, κι είναι μακριά
είναι μέσα μου βαθιά
και με πνίγουν γλυκά
και τις πνίγω γλυκά.
Συγνώμη αν σας πονώ,
μα το μυαλό μου είναι πια φτωχό
και οι αισθήσεις μου δεμένες
στη θηλιά σας
Και με πνίγω…
Με πνίγω…
Με πνίγω…
Συγνώμη αν μας πονώ!
Δεν φταίει κανείς, ίσως ούτε κι εγώ
και πάλι προσπαθώ
στις πολύχρωμες κορδέλες μου
να ισορροπώ.

14/12/01

από την ποιητική συλλογή Ηδύλη-ακά τοπία; Ε.Π.Μ.

Κορδέλες

η φωτογραφία είναι από: http://inkarttattoos.com/tattoo-designs/color-tattoos/woman-of-ribbons-tattoo/

2 σκέψεις σχετικά με το “Παράνοια

Σχολιάστε